Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқубағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 7-қосымша Нысан "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Көрсетілетін қызметті берушінің атауы Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; 2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация). Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: 1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүгінген кезде-20 минут; 2) көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша Мемлекеттік корпорацияға – 3 (үш) жұмыс күні; 3) көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша емес, Мемлекеттік корпорацияға – 7 (жеті) жұмыс күні. Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді. 1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут; 2) мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-20 (жиырма) минут Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны Қағаз түрінде Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтерге біліктілік санатын беру (растау) үшін өтінішті қабылдау туралы қолхат беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады. Өтініш берушінің (өкілдің) өтініші болмауына байланысты мерзімінде берілмеген құжаттар бір ай ішінде мемлекеттік корпорацияда сақталады, осы мерзім өткеннен кейін көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң өтініш берген кезде талап етілмеген ретінде көрсетілетін қызметті берушіге қайтарылады, Мемлекеттік корпорацияның сұратуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері жеке тұлғаларға тегін Жұмыс кестесі 1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі-жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Көрсетілетін қызметті берушіде өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі; 2) Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін. Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады, "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы электрондық кезекті броньдауға болады. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі көрсетілетін қызметті берушіге не Мемлекеттік корпорацияға: 1) өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі) (иесіне қайтарылады); 3) білімі туралы диплом; 4) қайта даярлау курстарынан өткені туралы құжат (бар болса); 5) қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат; 6) біліктілік санатын беру туралы куәлік және бұйрық (бұрын біліктілік санаты бар тұлғалар үшін); 7) Білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификат; 8) ұлттық біліктілік тестілеуді өткізуге жауапты білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ұйымы қызметкерінің қолымен бекітілген және мөрімен куәландырылған ұлттық біліктілік тестілеуден өткені туралы анықтама; 9) білім алушылардың/тәрбиеленушілердің (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерін, ПМПК педагогтерін қоспағанда) жетістіктерін растайтын құжаттар); 10) кәсіби жетістіктерді және тәжірибені қорытуды растайтын құжаттар; 11) оқуды/сабақтарды бақылау парақтары (ПМПК педагогтерінен басқа); 3)-11)-тармақтарда санамаланған құжаттар түпнұсқалары мен көшірмелері ұсынылады, салыстырып тексерілгеннен кейін түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады. Қосымша келесі құжаттар ұсынылады: Әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін – жарияланымдарды, жобаларға қатысуын, инновациялық, эксперименттік қызметті растайтын құжаттар, әзірленген әдістемелік материалдар; Жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері үшін - білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған оқу жетістіктерін сырттай бағалау және (немесе) ағымдағы және (немесе) қорытынды аттестаттау нәтижелерін қамтитын біліктілік санаттарын беру арасындағы кезеңдегі білім алушылардың білім сапасының көрсеткіштері; Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарының педагогтері үшін-білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған шеберлік пен дағдылардың қалыптасу көрсеткіштері; Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін – білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған білім алушылардың, тәрбиеленушілердің таңдаған білім беру бағдарламасын меңгеру көрсеткіштері; Арнайы білім беру ұйымдарының, білім беру ұйымдарындағы арнайы сыныптардың (топтардың) педагогтері үшін (ПМПК педагогтерінен басқа) – жеке дамыту бағдарламасын іске асыру бойынша маман қызметінің нәтижелілік көрсеткіштері; Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады: 1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған; 2) көрсетілетін қызметті алушы және (немесе) ұсынылған материалдар, мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті деректер мен мәліметтер талаптарға сәйкес келмеген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды берген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидалардың 9- қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар Организм функциялары тұрақты бұзылып, оның тыныс-тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері бірыңғай байланыс орталығы 1414; 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне барып жүргізеді. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: 1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында; 2) мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz. интернетресурсында орналастырылған. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 77777 арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz ескерту. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 8-қосымша Нысан "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 1 Көрсетілетін қызметті берушінің атауы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі және республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары 2 Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; 2) "Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация). 3 Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: 1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүгінген кезде-20 минут; 2) көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша Мемлекеттік корпорацияға – 3 (үш) жұмыс күні; 3) көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша емес, Мемлекеттік корпорацияға – 7 (жеті) жұмыс күні. Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді. 1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут; 2) мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-20 (жиырма) минут. 4 Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны Қағаз түрінде 5 Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беруден (растаудан) өту үшін өтінішті қабылдау туралы қолхат беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады. Өтініш берушінің (өкілдің) өтініші болмауына байланысты мерзімінде берілмеген құжаттар бір ай ішінде Мемлекеттік корпорацияда сақталады, осы мерзім өткеннен кейін көрсетілетін қызметті берушіге талап етілмеген ретінде қайтарылады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді. 6 Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері Жеке тұлғаларға тегін 7 Жұмыс кестесі 1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі-жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Көрсетілетін қызметті берушіде өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі; 2) Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00- ден 20.00-ге дейін. Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады, "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы электрондық кезекті броньдауға болады. 8 Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі көрсетілетін қызметті берушіге не Мемлекеттік корпорацияға: 1) өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі) (иесіне қайтарылады); 3) білімі туралы диплом; 4) қайта даярлау курстарынан өткені туралы құжат (бар болса); 5) қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат; 6) біліктілік санатын беру туралы куәлік және бұйрық (бұрын біліктілік санаты бар тұлғалар үшін); 7) Білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификат; 8) ұлттық біліктілік тестілеуді өткізуге жауапты білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ұйымы қызметкерінің қолымен бекітілген және мөрімен куәландырылған ұлттық біліктілік тестілеуден өткені туралы анықтама; 9) білім алушылардың/тәрбиеленушілердің (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерін, ПМПК педагогтерін қоспағанда) жетістіктерін растайтын құжаттар); 10) кәсіби жетістіктерді және тәжірибені қорытуды растайтын құжаттар; 11) оқуды/сабақтарды бақылау парақтары (ПМПК педагогтерінен басқа); 3)-11)-тармақтарда санамаланған құжаттар түпнұсқалары мен көшірмелері ұсынылады, салыстырып тексерілгеннен кейін түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады. Қосымша келесі құжаттар ұсынылады: Әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін – жарияланымдарды, жобаларға қатысуын, инновациялық, эксперименттік қызметті растайтын құжаттар, әзірленген әдістемелік материалдар; Жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтары үшін - білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған оқу жетістіктерін сырттай бағалау және (немесе) ағымдағы және (немесе) қорытынды аттестаттау нәтижелерін қамтитын біліктілік санаттарын беру арасындағы кезеңдегі білім сапасының көрсеткіштері; Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарының педагогтері үшін-білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған шеберлік пен дағдылардың қалыптасу көрсеткіштері; Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін – білім беру ұйымы басшысының мөрімен және қолымен расталған білім алушылардың, тәрбиеленушілердің таңдаған білім беру бағдарламасын меңгеру көрсеткіштері; Арнайы білім беру ұйымдарының, білім беру ұйымдарындағы арнайы сыныптардың (топтардың) педагогтері үшін (ПМПК педагогтерінен басқа) – жеке дамыту бағдарламасын іске асыру бойынша маман қызметінің нәтижелілік көрсеткіштері; Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады. 9 Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады: 1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған жағдайда; 2) көрсетілетін қызметті алушы және (немесе) ұсынылған материалдар, мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті деректер мен мәліметтер талаптарға сәйкес келмеген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды берген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. 10 Мемлекеттік қызметті, оның Организм функциялары тұрақты бұзылып, оның тыныс- ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері бірыңғай байланыс орталығы 1414; 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне барып жүргізеді. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: 1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында; 2) мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz интернетресурсында орналастырылған. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 77777 арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында www.edu.gov.kz орналастырылған. Аттестаттаудан өту үшін білім беру ұйымдарында лауазым атқаратын педагогтердің құжаттарын қабылдаудан бас тарту туралы қолхат Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында қызмет атқаратын педагогтерді және білім беру мен ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының 2-тарауының 43-тармағын басшылыққа ала отырып, ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ /көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның атауын, мекенжайын көрсету/ педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) рәсіміне қатысу үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ / көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болған жағдада) көрсету/ __________________________________________________________________ /білім беру ұйымының атауын көрсету/ байланысты_____________________________________________, атап айтқанда /жоқ немесе сәйкес келмейтін құжаттардың атауын көрсету/: 1) _________________________________; 2) _________________________________; 3) _________________________________. Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды. "____"___________20___жыл _______________________________ (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т.А.Ә.) _______________________________ (қолы, байланыс телефоны) Алды: __________________________________ /көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) / "____"___________20___жыл ______________/қолы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 10-қосымша Нысан ____________________________ /көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә.(бар болған жағдайда)/ Аттестаттаудан өту үшін білім беру ұйымдарында лауазым атқаратын педагогтердің құжаттарын қабылдау туралы қолхат ___________________________________________________________________ _ /көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) / ____________________________________________________________________ / көрсетілетін қызметті берушінің атауын көрсету/ Педагогтерді аттестаттау рәсіміне қатысу үшін қабылданған құжаттар тізбесі: 1.__________________________________________________________ 2.__________________________________________________________ 3.__________________________________________________________ Қабылдады: ______________________________________________________________ (орындаушының Т.А.Ә.) (қолы, байланыс телефоны) "____"___________20___жыл Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 11-қосымша Нысан Аттестаттау комиссиясының төрағасы ____________________________ (білім беру ұйымының атауы), аудандық (қалалық) бөлімдер, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың білім басқармалары, уәкілетті орган) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының басшыларын (басшыларының орынбасарларын) аттестаттауға қатысу туралы өтініш Мен,_______________________________________________________________ __, (педагогтің Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) ЖСН_______________________________________________________________ ____________________________________________________________________ (лауазымы, жұмыс орны) Лауазым (мамандығы) бойынша________20___жылғы біліктілік санатына аттестаттауға қатысуға рұқсат беруді сұраймын. ___________________________________________________________________. Бүгінгі таңда _____ (күні) ___ (айы) ______ жылға дейін жарамды біліктілік санатым бар ___________________________________________________________________ Мына жұмыс нәтижелерін негіз деп есептеймін: ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________. Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________. Білімі: Оқу орнының атауы Оқу кезеңі Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) Жұмыс өтілі: Жалпы Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) бойынша Педагогикалық Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) Марапаттары, атағы, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми атағы алған жылын көрсете отырып _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________. Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) жұмыс істейтін білім беру ұйымы (қажеттісінің астын сызу): мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, арнайы, қосымша білім беру. Аттестаттау қағидаларымен таныстым. "____" __________ 20 ___ жыл __________________ (қолы) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтарды және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 12-қосымша Нысан Білім беру ұйымының басшысына аттестаттау парағы Аттестаттау түрі: кезекті -☐; қайталама -☐ (X белгісімен белгілеу қажет) Т.А.Ә. (болған жағдайда әкесінің аты)__________________________________ Туған жылы "___" __________ _______ жыл. Қайта даярлау, біліктілікті арттыру жөніндегі білімі туралы анықтама (қашан және қандай оқу орнын аяқтады, білімі бойынша мамандығы және біліктілігі, біліктілікті арттыру, қайта даярлау, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми дәрежесі, оларды растағаны туралы күні жөніндегі құжаты) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 4. Атқарып отырған лауазымы және қабылднған күні, біліктілік санаты __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 5. Жалпы еңбек өтілі ________________________________________________ 6. Мемлекеттік және азаматтық қызмет лауазымында, басшылық лауазымында жалпы еңбек өтілі __________________________________________________________________ 7. Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің жолдаған ұсыныстары мен ескертпелері: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 8. Аттестатталушының пікірі: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 9. Аттестатталушының тікелей басшысының қызметтік мінездемесене сәйкес қызметін бағалау __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 10. Отырысқа қатысқандар ___аттестаттау комиссиясының мүшелері. 11. Аттестаттау комиссиясының әрбір мүшесі толтыратын қоса беріліп отырған бағалау парағына сәйкес дауыс беру нәтижелері бойынша аттестатталушының қызметін бағалау: ____________________________________________________________________ _ (дауыс саны) 1) өтініш берген біліктілік санатына аттестатталған ____________________________________________________________________ _ (дауыс саны) ____________________________________________________________________ _ ____________________________________________________________________ _; (әрбір біліктілік санаты бойынша бөлек) 2) өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды ____________________________________________________________________ _ ____________________________________________________________________ _. (дауыс саны) 3) өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады _____________________ (дауыс саны) Қорытынды бағалау_________________________________________________ (цифрлық белгісі бар біліктілік санаты жазбаша көрсетіледі) 12. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары (олар бойынша берілетін уәждерді көрсете отырып) ____________________________________________________________________ _ 13.Ескертпе __________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Аттестаттау комиссиясының төрағасы:__________________________________ (қолы) Аттестаттау комиссиясының хатшысы:__________________________________ (қолы) Аттестаттау комиссиясының мүшелері: _________________________________ (қолы) _________________________________ (қолы) _________________________________ (қолы) _________________________________ (қолы) Ұйым басшысы _________________________________ (қолы) Мөр орны Аттестаттаудың өткізілген күні "____" ___________ 20 _____ жыл. Аттестаттау парағымен таныстым: ____________________________________________________________________ __ ____________________________________________________________________ __ (аттестатталушының қолы және күні) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 13-қосымша Нысан Аттестаттауға жататын білім беру ұйымының басшысының бағалау парағы (аттестаттау комиссиясының мүшесі толтырады) Аттестаттау түрі: кезекті -☐; қайталама -☐ (X белгісімен белгілеу қажет) Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ____________________________________________________________________ ______ ____________________________________________________________________ ______ Лауазымы___________________________________________________________ ______ ____________________________________________________________________ ______ Аттестаттау комиссиясы мүшесінің шешімі (аталғандардың бірі: өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды, өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды, өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады): ____________________________________________________________________ ______ ____________________________________________________________________ ______ ____________________________________________________________________ ______ Аттестаттау комиссиясы мүшесінің өз шешімін негіздеуі: ____________________________________________________________________ _____ ____________________________________________________________________ _____ ____________________________________________________________________ _____ ____________________________________________________________________ _____ Біліктілік санатына сәйкес __________________________________________________ Біліктілік санатын белгілеу үшін негіздер жоқ ____________________________________________________________________ ____ Негіз:_______________________________________________________________ ____ Аттестаттау комиссиясының мүшесі ______________________________________ (Т. А. Ә. (бар болған жағдайда), қолы) Аттестаттау комиссиясының хатшысы _________________________________ (Т. А. Ә. (бар болған жағдайда), қолы) Күні "____" __________ 20 ______ жыл Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 14-қосымша Нысан Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері № Өлшемшарттар Көрсеткіштер Балдар Сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету тиімділігі (өлшемшарттар бойынша ең жоғарғы сандық балл – _____) "үшінші санатты басшы" - 6-7 балл; "екінші санатты басшы" - 8-9 балл; "бірінші санатты басшы" - 10-12 балл; 1. Білім беру ұйымының ашықтығы: - сайттың болуы (web-беттер), - апта сайын жаңартылып отыратын әлеуметтік желілердегі беттің болуы Бағаланатын көрсеткіші бар; Бағаланатын көрсеткіші жартылай бар; Бағаланатын көрсеткіші жоқ. 1 балл 0,5 балл 0 балл 2. Білім алушылар контингенті 1000 жоғары білім алушы; 501–1000 білім алушы; 500-ден төмен білім алушы 3 балл 2 балл 1 балл 3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар контингентіне сәйкес арнайы жағдайлардың болуы: 3.1. Білім алушылардың жалпы санынан ерекше білім беру жоқ; білім алушылардың жалпы санынан кемінде 1%-ы; 0 балл; 1 балл; 2 және одан да қажеттіліктері бар білім алушылардың үлесі (контингент); Тосқауылсыз ортаның болуы: пандус, лифт, көтергіш, тактильді жолдар, Брайль тақтайшалары; Дефектологтың сүйемелдеуін ұйымдастыру; Педагогтердің жалпы санынан инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың, оның ішінде үйде оқитын балалардың бос уақытын ұйымдастыру (жеке дене ерекшеліктерін ескере отырып) білім алушылардың жалпы санынан 1% астамы; жоқ бар жоқ бар жоқ жалпы санынан 10%-дан жоғары; жалпы санынан 10%-дан жоғары; жоқ бар көп балл; 0 балл; Санына байланысты 0,5 балл бойынша 0 балл 1 балл 0 балл 1 балл; 2 балл 0 балл; 1 балл 4. Қолайлы жағдай және қауіпсіз орта жасау: - бейнебақылаумен қамтамасыз ету; - адамдар жаппай жиналатын жерлерде балаларды бақылау және қадағалау мүмкіндігі (ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 3 сәуірдегі №191 қаулысына сәйкес); - істен шыққан камералардың болмауы; - ұрлық пен бұзушылықтардың болмауы; - басқа мемлекеттік органдар тарапынан айыппұл санкцияларының болмауы (ІІД және ТЖД мониторингі бойынша) жоқ бар болуы 0 балл бар болуына байланысты 1 балл 5. Білім беру ұйымының ғимаратына кіруді бақылауды ұйымдастыру: - кіруді бақылау және басқару жүйесі (турникеттердің болуы (қарапайым, бет тану, білезікпен, саусақ ізімен); - хабарландыру жүйесінің болуы ("дабыл түймесі"); - күзет қызметі субъектілерінің болуы: күзетшілер, вахтерлер (ауылдық жерлер үшін) жоқ бар 0 балл 5 балл 6. Алдыңғы жылмен салыстыру бойынша қосымша білім берумен қамтылған оқушылар мен тәрбиеленушілердің өсу динамикасы Өсу - 15%; Өсу – 10%; Өсу – 5%; Алдыңғы деңгейде; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 4 балл; 3 балл; 2 балл; 1 балл; 0 балл Білім беру сапасын қамтамасыз етудің тиімділігі (өлшемшарттар бойынша ең жоғарғы балл саны – 14; мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін-4) "үшінші санатты басшы" - 8-9 балл; мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін – 2 балл; "екінші санатты басшы" - 10-11 балл; мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін – 3 балл; "бірінші санатты басшы" - 12-14 балл; мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін-4 балл; 7. Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін - білім мен дағдының қалыптасу деңгейінің динамикасы) Өсу – 16-20%; Өсу - 11-15%; Өсу - 7-10%; Өткен жылдың деңгейіне сәйкес; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 8. "Алтын белгі" алған түлектер саны Өткен жылғы деңгейден жоғары; Өткен жылғы деңгейге сәйкес; Өткен жылғы деңгейден төмен 2 балл 1 балл 0 балл 9. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына, жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі (мамандандырылған білім беру 80% және одан жоғары; 70-79%; 60-69%; 4 балл 3 балл 2 балл ұйымдары үшін – бюджеттік негізде оқуға түсу) 50-59%; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 1 балл 0 балл 10. Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілердің/оқушылардың саны халықаралық деңгей; республикалық деңгей; облыстық деңгей; аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл Кадрлық әлеуетті, инновациялық қызметті дамытудың тиімділігі (өлшемшарттар бойынша ең жоғарғы балл саны-24) "үшінші санатты басшы" - 10-15 балл; "екінші санатты басшы" - 16-20 балл; "бірінші санатты басшы" - 21-24 балл; 11. Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі 91 - 100%; 81 – 90%; 70 – 80%; 70%-дан төмен 4 балл 3 балл 2 балл 0 балл 12. Ғылыми/академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі кемінде 30%; 20-29 %; 15-19%; 1-14%; Жоқ 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 13. Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі кемінде 60%; 40-59%; 30-39%; 25-29%; 1-24%; Жоқ 5 балл 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 14. Жас мамандардың болуы Бағаланатын көрсеткіші бар; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 2 балл 0 балл 15. Білім беру ұйымы басшысының менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификатының болуы Бағаланатын көрсеткіші бар; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 1 балл; 0 балл 16. Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 17. Оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 18. Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысу Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіші жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл Материалдық-техникалық қамтамасыз етудің тиімділігі (өлшемшарттар бойынша балдың ең жоғарғы саны-4) "үшінші санатты басшы" - 3 балл; "екінші санатты басшы" - 3 балл; "бірінші санатты басшы" - 4 балл; 19. Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі заманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттері мен т.б. сатып алу) Бағаланатын көрсеткіші бар; Бағаланатын көрсеткіші жоқ; Қосымша; 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл Бюджеттен тыс қаражат есебінен алу 0 балл Балл төмендеуінің көрсеткіштері (өлшемшарттар бойынша балды төмендетудің ең жоғарғы саны –14 балдан төмен) 20. Оқу-тәрбие процесі кезінде білім беру ұйымының аумағында білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің, қызметкерлердің денсаулығына зиян келтіруге әкеп соққан тіркелген жарақаттану жағдайларының болуы Бағаланатын көрсеткіші бар; Бағаланатын көрсеткіші жартылай бар 2 балл кем; 1 балл кем 21. Суицидтік әрекеттердің саны Аяқталған суицид; Суицид әрекеті 3 балл кем; 1 балл кем 22. Білім алушылар жасаған құқық бұзушылықтардың болуы Бағаланатын көрсеткіштер бар 5 балл кем; 1 балл кем 23. Кадрлар тұрақтамауының болуы 20% жоғары тұрақтамау; 10 – 19% тұрақтамау; 3 – 9% тұрақтамау 3 балл кем; 2 балл кем; 1 балл кем 24. ҰББД сапасыз толтыру (облыстық білім басқармасының талдауы бойынша) Мәліметтердегі қателіктер – 5 балл кем 5 балл кем 25. Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (облыстық білім басқармасының талдауы бойынша) Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің тұрақтылығы мен пікірлерді толтыру сапасының болмауы 3 балл кем 26. 5 жылда 1 рет біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңына сәйкес) Бағаланатын көрсеткіш бар; 3 балл кем Б а р л ы ғ ы "үшінші санатты басшы" - 40-49 балл; "екінші санатты басшы" - 50-59 балл; "бірінші санатты басшы" - 60-64 балл. Мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін: "үшінші санатты басшы" - 30-39 балл; "екінші санатты басшы" - 40-49 балл; "бірінші санатты басшы" - 50-54 балл. * Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде (аттестаттау арасындағы кезең) ескеріледі. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымының басшысы қызметінің тиімділік көрсеткіштері № Өлшемшарттар Көрсеткіштер Балл Сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету тиімділігі (өлшемшарт бойынша ең жоғары балл саны-10) "үшінші санатты басшы" - 5-6 балл; "екінші санатты басшы" - 6-8 балл; "бірінші санатты басшы" - 8-10 балл; 1. Білім беру ұйымының ашықтығы: - сайттың болуы (web-беттер), - апта сайын жаңартылып отыратын әлеуметтік желілердегі беттің болуы Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жартылай бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ. 1 балл 0,5 балл 0 балл 2. Білім алушылар контингенті 1000–нан жоғары білім алушы; 501–1000 білім алушы; 500-ден аз білім алушы 5 балл 4 балла 3 балл 3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар контингентіне сәйкес арнайы жағдайлардың болуы: 3.1. Білім алушылардың жалпы санынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың үлесі (контингенті); жоқ; білім алушылардың жалпы санынан 1%; білім алушылардың жалпы 0 балл; 1 балл; 2 және одан да көп балл Тосқауылсыз ортаның болуы: пандус, лифт, көтергіш, кіру тобы, шақыру батырмасы, жабдықталған санитарлықгигиеналық бөлме, ұтқырлықты қолдау үшін бағдарлау жүйесі, дыбыс сигнал, жарық сигнал, тактильді жолдар, Брайль тақтайшалары; Құрал-жабдықтар мен жиһаздармен жарақтандыру (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы бұйрығына сәйкес.) Логопед, дефектолог, тифлопедагогты сүйемелдеуді ұйымдастыру; Педагогтердің жалпы санынан инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтардың үлесі Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың, оның ішінде үйде оқитын балалардың бос уақытын ұйымдастыру (жеке дене ерекшеліктерін ескере отырып) Үкіметтік емес ұйымдармен ынтымақтастықта болу|: - оқыту семинарларын ұйымдастыру; - тәжірибе алмасу (мастер-кластар); - мәдени-көпшілік шараларды ұйымдастыру; - бюджеттен тыс қаражат есебінен кабинеттерді оқыту, жабдықтау; - балалардың шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру (жәрмеңкелер, көрмелер, мұражайлар) санынан 1 %-дан аса жоқ бар жоқ бар жоқ жалпы санынан 10%-ға дейін; жалпы санынан 10%-дан астам жоқ бар жоқ бар 0 балл; Бар болуына байланысты 1 балл 0 балл; Бар болуына байланысты 1 балл 0 балл; 1 балл 2 балл 0 балл; 1 балл 0 балл; Бар болуына байланысты 1 балл 4. Қолайлы жағдай және қауіпсіз ортаны жасау: - бейнебақылаумен қамтамасыз ету; - жаппай жиналатын жерлерде балаларды бақылау және бақылау мүмкіндігінің болмауы (ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 3 сәуірдегі № 191 қаулысына сәйкес); - істен шыққан камералардың болмауы; - ұрлық пен бұзушылықтардың болмауы; - басқа мемлекеттік органдар тарапынан айыппұл санкцияларының болмауы (ІІД және ТЖД талдауы бойынша) жоқ Бар 0 балл; болуына байланысты 1 баллдан 5. Жұмыс берушілермен келісілген оқу жұмыс жоспарларының үлесі барлық мамандықтар бойынша бар; бірнеше мамандық бойынша бар; бағаланатын көрсеткіш жоқ 2 балл; 1 балл; 0 балл Білім беру сапасын қамтамасыз етудің тиімділігі (өлшемшарттар бойынша балдың ең жоғары саны – 27) "үшінші санатты басшы" - 15-20 балл; "екінші санатты басшы" - 20-25 балл; "бірінші санатты басшы" - 25-27 балл; 6. Түлектердің жалпы санынан өткен оқу жылында жұмыспен қамтылған және жұмысқа орналастырылғандардың үлесі Жұмысқа орналастырылды және бос емес – 95%; Жұмысқа орналастырылды және бос емес – 75%; Жұмысқа орналастырылды және бос емес – 60%; Жұмысқа орналастырылды және бос емес –60%-дан төмен 5 балл 4 балл 3 балл 2 балл 7. Білім сапасының динамикасы 16 – 20%-ға өсу; 11 - 15%-ға өсу; 7 - 10%-ға өсу; Өткен жылғы деңгейге сәйкес; 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл Бағаланатын көрсеткіштер жоқ 8. Дуальды оқыту нысаны бойынша білім алушыларды ұлғайту үшін 5% -ға өсу; 3%-ға өсу; Өткен жылғы деңгейге сәйкес; Бағаланатын көрсеткіштер жоқ 4 балл 2 балл 1 балл 0 балл 9. Белгілі бір оқу мерзіміне қабылданған білім алушылардың жалпы санынан оқуды жалғастыратын білім алушылардың үлесі Оқу жылының соңындағы контингент-90%; Оқу жылының соңындағы контингент-80%; Оқу жылының соңындағы контингент-70% және төмен; 5 балл 3 балл 0 балл 10. Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған оқушылардың саны Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Областық деңгей; Аудандық деңгей 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 11. Білім беру ұйымының халықаралық жобаларға қатысуы Бірнеше жобаларға қатысуы; Бір ғана жобаға қатысуы; бағаланатын көрсеткіш жоқ 5 балл 3 балла 0 балл Кадрлық әлеуетті, инновациялық қызметті дамытудың тиімділігі (өлшемшарттар бойынша балдың ең жоғарғы саны – 24) "үшінші санатты басшы" - 10-15 балл; "екінші санатты басшы" - 16-20 балл; "бірінші санатты басшы" - 21-24 балл; 12. Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі 91 - 100%; 81 – 90%; 70 – 80%; 70% және төмен 4 балл 3 балл 2 балл 0 балл 13. Ғылыми/академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі 30%-дан төмен; 20-29%; 15 — 19%; 10 — 14%; 10% және төмен 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 14. Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі 60%-дан төмен емес; 40 — 59%; 30 — 39%; 25 — 29%; 25% және төмен 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 15. Жас мамандардың болуы Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ 1 балл 0 балл 16. Білім беру ұйымы басшысының менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификатының болуы Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ 1 балл 0 балл 17. Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Областық деңгей; Аудандық деңгей 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 18. Оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Областық деңгей; Аудандық деңгей бағаланатын көрсеткіш жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 19. Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысу Республикалық деңгей; Областық деңгей; Аудандық деңгей бағаланатын көрсеткіш жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл Материалдық техникалық қамтамасыз ету тиімділігі (өлшемшарттар бойынша балдың ең жоғарғы саны – 4) "үшінші санатты басшы" - 3 балл; "екінші санатты басшы" - 3 балл; "бірінші санатты басшы" - 4 балл; 20. Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі заманғы жабдықтарды, сандық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттері мен т. б. сатып алу) бағаланатын көрсеткіш бар бағаланатын көрсеткіш жоқ қосымша: бюджеттен тыс қаражат есебінен тыс иелену 3 балл 0 балл 1 балл Балды төмендету көрсеткіштері (өлшемшарттар бойынша балды төмендетудің ең жоғарғы саны–13 балдан кем) 21. Оқу-тәрбие процесі кезінде білім беру ұйымының аумағында білім алушылардың/тәрбиеленушілердің, қызметкерлердің денсаулығына зиян келтіруге әкеп соққан тіркелген жарақаттану жағдайларының болуы бағаланатын көрсеткіш бар бағаланатын көрсеткіш жартылай бар 2 балл кем; 1 балл кем 22. Суицид жағдайларының болуы Аяқталған суицид; Суицид әрекеті 3 балл кем; 2 балл кем 23. Қылмыстардың, құқық бұзушылықтардың болуы Бағаланатын көрсеткіш бар Бағаланатын көрсеткіш жартылай бар 2 балл кем; 1 балл кем 24. Қолайлы жағдайлар мен қауіпсіз ортаны құру: - бейнебақылаудың болмауы; - жаппай жиналатын жерлерде балаларды бақылау және бақылау мүмкіндігінің болмауы (ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 3 сәуірдегі № 191 қаулысына сәйкес); - істен шыққан камералардың болуы; - ұрлық және бұзу; - басқа мемлекеттік органдар тарапынан айыппұл санкцияларының болуы (ІІД және ТЖД мониторингі бойынша) 2 балл кем 1 балл кем 1балл кем 1 балл кем 1 балл кем 25. Кадрлар тұрақтамауының болуы 20%-дан жоғары тұрақтамау; 10 – 19%-тұрақтамау; 3 – 9%- тұрақтамау 3 балл кем; 2 балл кем; 1 балл кем 26. ҰББД сапасыз толтыру Сандық көрсеткіштерде анықтықтың болмауы 5 балл кем; 4 балл кем; 5 балл кем 27. 5 жылда 1 рет біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңына сәйкес) Бағаланатын көрсеткіш бар 1 балл кем; барлығы "үшінші санатты басшы" - 33 – 44 балл; "екінші санатты басшы" - 45-56 балл; "бірінші санатты басшы" - 57-65 балл. * Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде ескеріледі (аттестаттау арасындағы кезең) Әдістемелік кабинет (орталық) басшысы қызметінің тиімділік көрсеткіштері) (ең жоғарғы балл саны-24) № Өлшемшарттар Көрсеткіштер Балл 1. Білім беру ұйымының ашықтығы: - сайттың болуы (web-беттер), Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жартылай 1 балл 0,5 балл - апта сайын жаңартылып отыратын әлеуметтік желілердегі беттің болуы бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ. 0 балл 2. Ғылыми/академиялық дәрежесінің болуы Ғылыми дәреже; Академиялық дәреже; Бағаланатын көрсеткіш жоқ 2 балл; 1 балл 0 балл 3. Әдіскерлер санынан ғылыми / академиялық дәрежесі бар әдіскерлердің үлесі 50 — 60%; 40 — 59%; 30 — 39%; 20 — 29%; 20% және төмен 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 4. Әдіскерлер санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар әдіскерлердің үлесі 90% дан кем емес; 80 — 89%; 70 — 79%; 65 — 69%; 65% төмен 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 5. Әдістемелік жұмыс тәжірибесін трансляциялау бойынша республикалық/халықаралық ісшараларда басшының сөйлеген сөзі Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ 2 балл 1 балл 0 балл 6. Республикалық оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқуәдістемелік кешеннің, әдістемелік жұмыс жөніндегі әдістемелік ұсынымдардың/ құралдардың авторы/тең авторы Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ 1 балл 0 балл 7. Әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысқан кәсіби конкурстарда жеңімпаз/жүлдегер болған әдіскерлердің, оның ішінде МК басшысының саны Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Областық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 8. Әдістемелік жұмыс бойынша біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ 1 балл 0 балл 9. Белсенді жұмыс істейтін пән педагогтері қауымдастықтарының саны кемінде 6 қауымдастық; 3-5 қауымдастық; кемінде 3 қауымдастық 2 балл 1 балл 0 балл 10. Әдістемелік кабинет (орталық) басшысының жұмыс немесе сараптамалық топтарға қатысуы Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Областық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл Балдың төмендеу көрсеткіші (өлшемшарттар бойынша балды төмендетудің ең көп саны –4 балл кем) 11. Педагогтердің, әдістемелік кабинет (орталық) қызметкерлерінің негізделген шағымдарының, өтініштерінің болуы) Бағаланатын көрсеткіш бар 1 балл кем; 12. Кадрлар тұрақтамауының болуы 20%-дан жоғары тұрақтамау; 10 – 19%-тұрақтамау; 3 – 9%- тұрақтамау 3 балл кем; 2 балл кем; 1 балл кем барлығы "үшінші санатты басшы" - 17-19 балл; "екінші санатты басшы" - 20-21 балл; "бірінші санатты басшы" - 22-24 балл. *Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде ескеріледі (аттестаттау арасындағы кезең) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім беру мен ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 15-қосымша Нысан Аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамасы "___"___________________ 20____ жыл Комиссия төрағасы:_____________________________ Комиссия мүшелері: 1.________________________________________________________ 2. _______________________________________________________ Аттестаттау кезеңдерінің қорытындысы бойынша комиссияның ШЕШІМІ: Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына аттестатталды: № Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) Лауазымы Біліктілік санаты Өтініш берілген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына ротациямен аттестатталды: № Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) Лауазымы Біліктілік санаты Өтініш берілген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына аттестатталмады: № Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) Лауазымы Біліктілік санаты Өтініш берілген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты Себебі Комиссия төрағасы __________________________ (қолы) Комиссия мүшелері: 1. ___________________________ (қолы) 2. ___________________________ (қолы) 3. ___________________________ (қолы) 4. ___________________________ (қолы) Хатшы: ___________________________ (қолы) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім беру мен ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 16-қосымша Нысан Біліктілік санатын беру (растау) арқылы аттестаттау туралы КУӘЛІК ____________________________________________________________________ __ ____________________________________________________________________ __ (Білім беру ұйымының немесе білім беруді басқару органының толық атауы) Осы куәлік 20_____жылғы _____ № "___" бұйрығымен аттесттаттау комиссиясының шешіміне сәйкес ____________________________________________________________________ _ ________________________________________________________________бері лді. (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы) 20_____жылғы ___ ___________№ "___" біліктілік санаты берілді. _________ ________бойынша лауазымы ______________ (лауазым атауы) Осы аталған куәлік 20____жылғы "____" ______________дейін жарамды. Білім беру ұйымының басшысы ______________________________ (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы) Мөр орны Тіркеу нөмірі __________________ Берілген күні "____" __________ 20 ____ жыл Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагогтерді және білім беру мен ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарына 17-қосымша Нысан Аттестаттау туралы куәлікті тіркеу және беру журналы р/н Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) Біліктілік талаптарын беру/растау лауазымының атауы Комиссия шешімінің күні Біліктілік талаптарын беру/растау туралы бұйрықтың нөмірі мен күні Куәлік берілген күні Табыстау туралы қолы © 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК